آموزش

پایه ی چهارم در اولین ماه زمستان


خلاصه :

رویکرد کلاس چهارم در ماه گذشته به این شکل پیش رفت که دانش آموزان درس های خوانده شده را مرور کنند و با انجام برخی از فعالیت هایشان به صورت تکلیف در منزل به بودجه بندی دروس و چرخه ی دمینگ طراحی شده برسند .

باسمه تعالی

گزارشی از روند کلاس چهارم در دی ماه:

زنگ تدریس: در این زنگ مفاهیم، نکات تکمیلی و تکنیک های حل مسئله دفترچه ی چهار و پنج توسط معلم راهنما به دانش آموزان تدریس شد.

زنگ ریاضی: دانش آموزان در این ماه باید مباحث آشنایی با کسر، جمع و تفریق کسر، ضرب عدد در کسر و تساوی کسرها را پشت سر بگذارند. این مباحث در پایه های بالاتر هم کاربرد دارند و باید به خوبی تمرین و فهم شود. به همین دلیل شیب سرعت پایان دفترچه های ریاضی در این ماه کمی کندتر شده تا دانش آموزان با آموزش عمیق و ریشه ای این مفاهیم به مباحث آموزشی بعدی بروند.

زنگ فارسی: در این درس بچه ها بیشتر کارهای فارسی خوانداری که باید به صورت گروهی انجام می شد را در مدرسه انجام دادند و تمرین های نگارش را به عنوان تکلیف، در منزل نوشتند. با وجود تعطیلی های اخیر متربیان طبق بودجه بندی پیش می روند و ان شاءالله تا پایان بهمن ماه آزمون درس فارسی جهت مرور درس های خوانده شده برگزار می شود.

زنگ علوم: در درس علوم متربیان با مفاهیم انرژی و انواع آن در قالب آزمایش های گوناگون آشنا شدند.

زنگ کنفرانس: موضوعاتی که متربیان کلاس چهارم برای این زنگ در نظر گرفتند تا به دوستانش ارائه کنند شامل سیاهچاله های فضایی، DNA و یوزپلنگ ها بود که به ترتیب توسط آقایان امیرمحمد شکری، محمد متین عالمی و ابوالفضل گردان ارائه شد.

همچنین به مناسبت جشن تولد آقایان مهدیار اسدی و محمدصدرا عبادی مراسمی در کلاس چهارم برگزار شد و این عزیزان با میوه و کیک خانگی از دوستانشان پذیرایی کردند

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران