رویدادهای مدرسه

گزارش عملکرد تربیتی پایه سوم بهمن ماه


خلاصه :

گزارش عملکرد تربیتی پایه سوم در بهمن ماه

💢توانایی نه گفتن به خواسته نادرست دوستان و اطرافیانمان.اینکه اگر نزدیکترین دوستمان و یا اطرافیانمان هم از ما درخواستی داشتند که در توان ما برای انجام دادنش نبود به راحتی با جواب نه دادن خواسته او را رد کنیم.


💢احترام به والدین،مربیان و بزرگترها نوشتن نامه ای در این زمینه برای قدردانی از بزرگتر ها.اینکه بزرگتر ها در حق ما وظیفه ای دارند که باید به آن ها عمل کنیم.  اگر از ما دور هستند مانند پدربزرگ و مادر بزرگ به آن ها سر بزنیم کارهای آن ها را در حد توان انجام دهیم و به پدر و مادر و مربی خود با نگه داشتن احترام آن ها  انجام دادن به خواسته های  آن ها و قدرشناسی از آن ها دین خود را ادا کنیم.


💢گفتگو راجع به مسئولیت پذیری و قرارهای جمعی و فردی و اینکه خود مسئول تکالیف ،وسایل شخصی ،کارهای شخصی خود هستند و نباید مسئولیت کارهایشان را به دیگری محول کرده و دیگران را مقصر در درست انجام ندادن کارهایشان بدانند. 


💢گفتگوی تربیتی سازش و احترام به حقوق دیگران و دیدن کلیپ در این زمینه که تولید صداهای ناهنجار باعث رنجش دیگران میشود.

در هنگام استراحت پدر و مادر و نزدیکان مزاحم آن ها نشوند و با دوستان خود و خواهر و برادر و نزدیکان خود سازش کنند و اینکه حرف خود را بزور به دیگران تحمیل نکنند و در حد یک پیشنهاد به آن ها باشد نه زورگویی.


لذا از شما والدین عزیز درخواست داریم که با دختر گلمان در موردتوانایی نه گفتن در مورد خواسته های بی جا اطرافیان صحبت فرمائید که کجا باید احترام بزرگترها را نگه داشت و کجا باید خواسته های نادرست اطرافیان  را انجام نداد و به آن ها نه گفت.
از دختر گلمان بخواهید که با اطرافیان ،خصوصا خواهر و برادر سازش داشته باشد و  احترام به حقوق دیگران مخصوصا نزدیکان را رعایت فرماید.

با تشکر از شما اولیا گرامی 

با آرزوی موفقیت روز افزون دخترهای عزیزمان

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران