رویدادهای عمومی

کوهنوردی با خانواده‌های میزانی

هم‌نوردان

پایه پنجم و ششم


خلاصه :

کوهنوردی با خانواده‌های میزانی

شاید امروزه با وجود تکنولوژی، حس و حال کوهنوردی با کودکان ، طبیعت گردی در میان جوانان کم رنگ تر شده باشد. ما در جهانی به هم پیوسته و پیچیده زندگی می کنیم و در جهان امروز، اکثر جوانان ترجیح می دهند در خانه بمانند و بجای ارتباط واقعی با دیگران ، در مسنجر های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ! با یک کلیک ساده فیلم دانلود می کنیم و به دیدن عکس های طبیعت می پردازیم، اما هیچ گاه فکر نمی کنیم چرا برای رسیدن به آن مناظر ، از پاهایمان بجای اینترنت، استفاده نمی کنیم ؟

 

عشق و علاقه به طبیعت از دوران کودکی در انسان پدیدار می شود . درست زمانی که بچه ها تا غروب خورشید با دوستانشان در کوچه بازی می کردند. اما بچه های امروزی، دیگر اشتیاقی برای بیرون بودن ندارند . آن ها اکثر اوقات خود را در خانه می گذارنند و با دوستان خود نیز، در بستری به نام اینترنت گفت و گو و بازی می کنند !

 

به عنوان یک پدر و یا مادر، وظیفه ی ما این است که در کودکی، فرزندانمان را با طبیعت آشنا کنیم . این کار باعث می شود که با بزرگ شدن آن ها، عشق و علاقه آن ها به محیط بیرون نیز، بیشتر و بیشتر شود. شاید کوهنوردی و صعود با کودک خود، یکی از بهترین روش ها برای آشنایی آن ها با طبیعت باشد !

 

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، کوهنوردی با کودکان نیز سختی ها و چالش های خودش را دارد ! اما به یاد داشته باشید کوهنوردی با کودکان، یکی از بهترین شیوه ها برای آشنایی آن ها با طبیعت است . پس دست به کار شوید و برنامه ای کامل برای کوهنوردی و یا طبیعت گردی با کودکان خود، تنظیم کنید..

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران